1000

La inceputul anului 2015 intram in contact cu blogosfera romaneasca din curiozitate. De ziua indragostitilor, in acelasi an, scriam primul articol. O curiozitate starnita de prietena mea prin diferite poze si articole de pe blog-urile pe care le urmarea.

Asemenea unui copil ce invata sa mearga, am invatat despre articole, infrumusetare blog, idei si multe alte detalii. Pe parcurs am avut sansa sa cunosc oameni cu o caldura sufleteasca si un zambet molipsitor. Oameni ce imi inspirau dorinta de a continua cu publicatul articolelor chiar si cand inspiratia nu era prezenta. Prin experientele avute am invatat ca toate persoanele sunt egale, indiferent de statutul social si ca se poate face ceva din nimic. Sunt binecuvantat ca am peste 1000 de subscriberi ce cred in mine si care ma incurajeaza sa insir noi cuvinte pe caietul asta virtual.

Pe aceasta cale doresc sa le multumesc si sa ii asigur ca ma simt flatat pentru aceasta onoare. Multumirile se adreseaza prietenilor, familiei si fratelui meu care ma motiveaza in fiecare zi si imi ofera suportul sentimental necesar. Nu in ultimul rand vreau sa ii spun iubitei mele ca ii sunt recunoscator pentru ca ma ajuta sa ma imbunatatesc din toate punctele de vedere. Asta e ca o mica amintire pentru situatiile in care m-a ajutat cu “stilizarea ” articolelor.

 

Vreau sa iti multumesc din nou tie publicului. Nu stii ce sentimente trec prin mine cand zic 1000 !!

 

Sa aveti parte de sanatate si liniste !

 

Posted-On-Shock-Mansion138

Posted-On-Shock-Mansion474

1 an

Leave a comment